close
長い間会っていません(!)
 
Hello (!) I'm Kim ))*
You visited my school this year !
Do you remember me!?
Hope you will remember me.  XD
 
I had try to contact with you.
But my Tw yahoo's mail adrees can't send E-mail to you!
Today I applied a Jp yahoo's mail.
I tried to send mail again.
So if you got this mail please contact with me.
I miss you very much !  ha ha >///<
 
 
for my Jp's friend Ayana
 
wish you Happy forever :3)

**------------------------------------------------------------------**

Dear  Kim
Hello! Kim!
Thank you for an email.
A reply becomes slow, and I'm sorry.
 
Of course I remember you☆
 
Do you still like Narimiya Hiroki?
 
I still like KAT-TUN and TOKIO.
 

Then I wait for an answer.
 
☆Kim of my favorite friend☆
 
From  Ayana

(照理說我會把它改成紅色 但保留原文摟!)

今年,學校辦了與大阪府日根野高校的交流儀式
我認識了一個 叫做Obata Ayana (小 火田 文那) 的小日本
就在12月 我申請了日本yahoo帳號 寄了封mail給她
就在昨天 我收到她回覆摟!!  雖然不是隔天收到 (我一度以為寄不到)
但是 現在能跟她聯絡上 真的很開心 她是我日本的唯一朋友耶 (!)
想到我都覺得酷 遠方的朋友阿 (熱血) 或許某天想去日本自助旅行
我就可以拜託她帶我玩一下摟 (楽)

啊... 剛開始 我一直覺得我打的英文她可能會看不懂 
還一次次的檢查錯字 順暢度夠不夠 雖然我還是有拼錯字啦(!)
但是 我們都很努力再了解彼此的心意 (笑)
其實 好像真的不用太care英文 畢竟日本英文也沒好到哪去 (哈)。
arrow
arrow
    全站熱搜

    viva2108 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()